چسب کاشی پودری

چسب کاشی یورو فلکس (euroflex) ایتالیایی (پرسلانی)۲۰۸۰

عملکرد بالا پرسلان انعطاف پذیر چسب کاشی

چسب پودری eu 2080 محصول شرکت یوروفلکس ایتالیا میباشد که لازم به ذکر است این شرکت در سال ۲۰۱۶ به عنوان برترین  و بزرگ ترین تولید کننده  و صادرکننده مصالح ساختمانی در ایتالیا معرفی شد 

توضیحات

چسب پودری ۲۰۸۰ بعد از مخلوط شدن با آب به صورت یک خمیر یکنواخت قابل استفاده تبدیل می گردد که دارای مقاومت کششی و چسبندگی بسیار بالائی می باشد . خمیر بدست آمده در لایه های نازک و یا ضخیم جهت چسبانیدن کاشی ، سرامیک ،‌ سنگ طبیعی ،‌ سنگ مصنوعی ، آجر و سنگ های آنتیک ، به سطوح زیر کار معمول مانند پلاستر سیمانی ، گچ ، سنگ ، موزائیک و کاشی قدیمی استفاده می گردد . خواص eu 2080 ملاتی است که پس از اعمال بر روی سطوح مورد نظر و در دمای متوسط ،‌ ۴۸ ساعت پس از اجرا سخت شده و در اثر سخت شدن هیچگونه کاهش حجمی را بدنبال نخواهد داشت و همین امر باعث اتصال کامل بین مصالح قابل نصب و سطوح زیر کار می گردد . چسب پودری eu 2080  یک چسب تک جزئی با قدرت چسبندگی بسیار بالا است  . این چسب تک جزئی حاوی رزینهای مخصوص و پلیمرهای آکریلیک می باشد که دارای خواص کشسانی و انعطاف پذیری بالا و قادر به جذب حرکات سازه بدون ایجاد هیچگونه ترک خوردگی و شکست می باشد .

موارد مصرف

۱-چسباندن انواع سنگ های اسلپ در ابعاد بالا(۱۰۰*۱۰۰)(۸۰*۸۰) و …..

۲-چسباندن سنگ های قیچی در نما و داخل

۳-چسباندن انواع کاشی های پرسلانی در ابعاد بالا

۴- نصب انواع کاشی ، سرامیک در استخرها ،‌سرویس های بهداشتی ، حمام و تراسها

۵- نصب سنگ در نمای ساختمان ها ،‌آبنما ها و کف ساختمان ها

۶- نصب قطعات پیش ساخته بتنی

۷- انجام عایق کاری و سرویس های بهداشتی ، حمام ،‌استخر ، آب نما ، مخازن آب ، کانال های آب

مزایا :

اجرای سریع و آسان ،   نصب و چسبندگی بالا به انواع کاشی ، سرامیک ، سنگ های مصنوعی و طبیعی و تزئینی و همچنین قطعات بتنی . –در برابر آب و محیط مرطوب مقاوم است . – در لایه های نازک و ضخیم قابل استفاده است . – زمان کارآیی کافی برای نصب را دارد . – چسبندگی بسیار عالی و طول عمر بالا . – صرفه اقتصادی .

میزان مصرف و پوشش :

نکاتی که باید رعایت گردد

 جهت مخلوط کردن  محصول با اب پیشنهاد می گردد از مخلوط کن برقی استفاده شود .

– چشمها و دستها حتماً با عینک و دستکش پوشیده شود .

– در صورت آلوده شدن چشم سریعاً آن را با آب سرد شستشو داده شود .

 آماده سازی ملات (چسب) چسب ملات eu 2080 را در داخل سطل خالی ریخته و سپس اب را کم کم به آن اضافه نمائید (جهت میکس نمودن بهتر ، پیشنهاد می گردد از مخلوط کن برقی استفاده شود) و پس از ترکیب کامل جهت حصول نتیجه بهتر ، مخلوط بدست آمده را به مدت پنج دقیقه کنار گذاشته و پس ازپنج دقیقه نسبت به استفاده از آن اقدام نمائید . (در صورت سفت بودن مخلوط بدست آمده فقط بمیزان یک لیتر آب به مخلوط اضافه گردد و در صورت استفاده مخلوط  فقط جهت چسباندن کاشی به ازای هر بیست و پنج کیلوگرم چسب پودری eu 2080 از هشت لیتر اب استفاده شود .

آماده سازی

– سطوح مورد نظر را تمیز نموده و عاری از هر گونه گرد و خاک ،

بتن لق و چربی باشد .

– در صورت وجود کاغذ دیواری و یا رنگ در سطح زیر کار ، سطح زیر کار قدیمی بخوبی تراشیده شود .

– در صورت وجود گچ در سطح زیر کار ، حتما پیشنهاد میشود که از لاتکس زیر سازی که به صورت مایع بوده و توسط قلم رنگ زیر کاز زده میشود استفاده شود  و پس از خشک شدن سطح نسبت به چسباندن مصالح اقدام نمائید .

– در صورتیکه سطح زیر کار بتن باشد ، پیشنهاد می گردد ابتدا آن را مضررس و سپس سطح را تمیز و قبل از اعمال چسب آن را با آب اشباع نمائید .

– سعی شود تمام محتویات ظرف چسب یکجا استفاده شود در صورتیکه لازم است مقداری از چسب برای استفاده های بعدی نگهداری شود ، بایستی سریعاً‌ آن را در ظرف سربسته ای نگهداری نمایید که در معرض اب نباشد .

– در صورت نصب مصالح جدید بر روی کاشی سرامیک و یا سنگ های قدیمی ، بمنظور ایجاد چسبندگی بهتر ،‌ سطح مورد نظر بوسیله تیشه مضرس شده و پس از مرطوب نمودن سطح ، نسبت به نصب مصالح جدید اقدام گردد.

– از اضافه نمودن هر گونه مواد دیگری از قبیل پودر سنگ ، سیمان و … جداً خودداری گردد . اضافه نمودن هر نوع پودر و سیمانی موجب اختلال در فرمولاسیون چسب مورد نظر شده و در نهایت بدلیل عدم انجام واکنش کامل باعث افت کارائی چسب خواهد گردید .

– تمام وسایل نصب از قبیل ظروف لازم ، ماله مخصوص دندانه دار و سایر وسایل را آماده نمایید .

– استفاده از تجهیزات ایمنی فراموش نگردد .

اجرا

 در این مدت از فشار آوردن زیاد از حد و یا لرزش در سطوح کارشده شدیداً بپرهیزید . مناسب برای استفاده در داخلی و خارجی، عمودی و افقی برنامه ثابت. ایده آل برای کاشی کاری در مناطق مرطوب،به ابعاد بزرگ ۶۰در۶۰ _۸۰در۸۰_۱۰۰در۱۰۰ _۱متردر ۲متر و …. قابل استفاده است

دارای استاندارد های:

CE /S1 /C2TE

دیدگاه‌ها برای چسب کاشی یورو فلکس (euroflex) ایتالیایی (پرسلانی)۲۰۸۰ بسته هستند